سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

پس از مسعود کیمیایی؛
ناصر تقوایی هم از منتقدان «وقتی همه خوابیم» بهرام بیضایی انتقاد کرد

سینمای ما - ناصر تقوایی در گفتگویی با جواد طوسی در روزنامه اعتماد، درباره واکنش اخیر منتقدان با فیلم تازه بهرام بیضایی هم سخن گفت: رسانه های ما در مسیر صحیح حرکت نمی کنند، به دلیل این که همیشه تحت کنترل بوده و از یک فیلتر و محدودیت عبور کرده اند. به همین دلیل رابط خوبی بین ملت ما و هنرمندان نیستند. این محدودیت ها، رسانه های ما را وادار کرده که به شکل تجریدی به قضایا نگاه کنند. سیر کار هنرمند در اثرش را نمی بینند و فقط به خود آن اثر نگاه می کنند. فیلمسازی مثل «بهرام بیضایی» بخشی از تاریخ سینمای ما را ساخته اما وقتی یکی دو نفر در یک فیلمش ایرادی می بینند این سابقه را فراموش می کنند. به این فکر نمی کنند که بیضایی این کار را آگاهانه یا با تعمد انجام می دهد و باید آن را پیگیری کرد. با آخرین فیلم او مثل فیلم یک فیلمساز جوان مبتدی برخورد می شود، در حالی که واقعاً هر حرفه یی و هر هنرمندی در کارش پیوستگی دارد. معنای رشد همین است و انتهایی ندارد. زندگی هنرمندان با زندگی واقعی تفاوت دارد. زندگی واقعی یک زندگی تقدیری است اما شما در هنر با این زندگی تقدیری روبه رو نیستید. در آنجا زندگی ها انتخابی است. نویسنده، فیلمساز و... لحظات خاصی از زندگی را انتخاب می کنند که به درد روایت شان می خورد و بقیه را دور می ریزند. او این زندگی را گزینش می کند و زندگی گزینشی نمی تواند تقدیری باشد. زندگی گزینشی هدف دارد و می خواهد برای یک زندگی بهتر مدل باشد. این تفاوت را هنوز رسانه های ما دریافت نکرده اند.



منبع : وبلاگ بی پولی


 نوشته شده توسط علی بیدار در شنبه 88/1/8 و ساعت 2:56 صبح | نظرات دیگران()

همزمان با پخش «مرد 2 هزار چهره»؛
یک اتفاق غریب: این زوج جوان می‌خواستند مهران مدیری را بدزدند

سینمای ما - زوجی که قصد اخاذی و روبودن مهران مدیری (مرد دوهزار چهره) را داشتند توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیری شدند.
 زوج جوانی که قصد اخاذی و ربودن مهران مدیری را داشتند طی یک قرار صوری که توسط ماموران پلیس گداشته شده بود، به چنگ قانون افتادند.

بنابراین گزارش این زوج در تماس های تلفنی خود با مهران مدیری اعلام کرده بودند که اگر این کارگردان اجازه ایفای نقش در سریال مرد دوهزار چهره را به این دونفر ندهد می بایست 50 میلیون تومان به آنها بدهد و در صورت عدم برآورده شدن خواسته ایشان، اقدام به ربودن مهران مدیری خواهند کرد.

مهران مدیری این موضوع را با پلیس در میان گذاشته و ماموران ناجا نیز با تحقیقات پلیسی و گذاشتن قرار صوری اقدام به دستگیری این افراد کردند.

گفتنی است، این زوج که ادعای سابقه همکاری با مهران مدیری را دارند با دستور قاضی پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی بازداشت و در اختیار آگاهی تهران قرار گرفتند.



منبع : آینده


 نوشته شده توسط علی بیدار در شنبه 88/1/8 و ساعت 2:44 صبح | نظرات دیگران()

یک بلاگر مدعی شد:
شبهات بخشهایی از مرد دوهزار چهره با کمدی های خارجی
برخی صحنه های سریال طنز مرد دوهزار چهره کپی برداری از یک فیلم کمدی با بازی جیم کری بوده است. در بخش هایی از سریال نیز شباهت زیادی با فیلم "سفر مستر بین به آمریکا" وجود دارد.
یک بلاگر در وبلاگ خود مدعی شد مرد هزار چهره و سریال طنز مرد دوهزار چهره که ادامه دهنده این طنز است یک کپی برداری از نسخه ای خارجی است.

به گزارش «شفاف» این وبلاگ نویس در مطلب خود در این خصوص نوشته است: تم کلی داستان که گفته میشه از کتاب یک نویسنده کشور ترکیه گرفته شده است.

وی در ادامه با ذکر مثالی می افزاید: برخی صحنه های سریال طنز مرد دوهزار چهره کپی برداری از یک فیلم کمدی با بازی جیم کری بوده است.

این بلاگر ساکن مالزی در بخش دیگری از نوشته خود می آورد: در بخش هایی از سریال نیز شباهت زیادی با فیلم "سفر مستر بین به آمریکا" وجود دارد.

وی در پایان نوشته است: در اینکه آقای مدیری بازیگر طنز توانایی هستند شکی نیست و شاید هم کپی کاری کار عوامل دیگر این سریال باشد.
 

 نوشته شده توسط علی بیدار در پنج شنبه 88/1/6 و ساعت 1:55 صبح | نظرات دیگران()

روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر مجهز است . تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند .

نامه را مینویسد اما در تایپ ادرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد .

در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی ، زنی که تازه از مراسم خاک سپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا اشنایان داشته باشه به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند .

اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد . پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را بر نقش زمین میبیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد:

گیرنده : همسر عزیزم
موضوع : من رسیدم

میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی . راستش انها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا می آد  میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته .

من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم . همه چیز برای ورود تو رو به راهه . فردا میبینمت . امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه .
وای چه قدر اینجا گرمه  !!
 نوشته شده توسط علی بیدار در چهارشنبه 88/1/5 و ساعت 1:52 صبح | نظرات دیگران()

روز 13 فروردین فیلم سینمایی «مکس پین» از شبکه چهار پخش خواهد شد. می توانید فیلم را ببینید و با بازی کامپیوتری مقایسه کنید.

حتما نقدی در این باره خواهم نوشت.

 Max Payne: I don"t believe in Heaven. I believe in Pain. I believe in Fear. I believe in Death.
Max Payne: I don"t know about Heaven, but I believe in angels


 نوشته شده توسط علی بیدار در سه شنبه 88/1/4 و ساعت 1:48 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 57
مجموع بازدیدها: 348761
جستجو در صفحه

خبر نامه