سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

تصاویر بازیگران شرکت کننده در مراسم ترحیم سمندریان

 نوشته شده توسط علی بیدار در سه شنبه 91/4/27 و ساعت 2:15 عصر | نظرات دیگران()

فیلم سینمایی رسوایی به کارگردانی مسعود ده نمکی مراحل فیلمبرداری را طی می کند.

تصاویر رسوایی اکبر عبدی


 نوشته شده توسط علی بیدار در سه شنبه 91/4/27 و ساعت 2:12 عصر | نظرات دیگران()

سریال های ویژه برای شب های رمضان
شبکه های مختلف تلویزیون 6 سریال نمایشی جدید را برای پخش در ایام ماه رمضان آماده کرده اند

با آغاز ماه رمضان شبکه های مختلف سیما تلاش می کنند علاوه بر پخش برنامه های جذاب و متنوع، سریال های ویژه خود را نیز به آنتن پخش بسپارند. امسال هم شبکه های سیما، سریال های متنوعی را برای پخش در این ایام در نظر گرفته اند. «راز پنهان»، «مثل من مثل تو»، «چمدان»، «خداحافظ بچه»، «رهایی» و«شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» از جمله این سریال هاست.
    
    افشای راز در شبکه یک
    قرار است در شب های ماه رمضان شاهد فاش شدن یک راز از شبکه یک باشیم. مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» به تهیه کنندگی مجید اوجی و نویسندگی و کارگردانی فلورا سام، هرشب ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود.
    داریوش ارجمند، پروانه معصومی، الهام حمیدی، کامران تفتی، لیلابلوکات، علیرضا جلالی تبار، جمال اجلالی، لادن طباطبایی، محمود عزیزی و فاطمه دقاقی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.
    داستان «راز پنهان» از آنجا آغاز می شود که فرامرز احصایی سی وپنج ساله بر اثر تصادف به کما می رود و پس از یک هفته در بیمارستان به هوش می آید، اما هیچ چیز را به یاد نمی آورد، هیچ کس را نمی شناسد و هیچ خاطره ای ندارد. او اکنون مثل کودکی است که تازه به دنیا آمده، اما گذشته ای دارد که هر چند آن را به خاطر نمی آورد، اما دیگران آن گذشته را می دانند و فراموش نکرده اند. فرامرز هر چند اعضای خانواده اش را به خاطر نمی آورد اما سعی در آغاز زندگی جدیدی دارد.
    
    بازنشدن چمدان در شبکه 2
    مجموعه طنز «چمدان» نوشته خسرو ملکان، یک مجموعه اپیزودیک است و ماجرای چمدانی را روایت می کند که اشتباهی جابه جا می شود و در این میان اتفاقاتی رقم می خورد. قرار است «چمدان» هر شب ساعت 23 و 45 دقیقه در ماه رمضان روی آنتن شبکه دو برود. فتحعلی اویسی، اکرم محمدی، مهران غفوریان، هوشنگ توکلی و شهره لرستانی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.
    مجموعه تلویزیونی «مثل من مثل تو» به تهیه کنندگی داوود قچاق و کارگردانی شاهین باباپور نیز در 30 قسمت 25 دقیقه ای از دیگر برنامه های گروه کودک و خردسال شبکه دو برای ماه رمضان است که هر روز ساعت 19 و 30 دقیقه پخش می شود.
    داستان این مجموعه درباره یک خانواده سنتی متشکل از پدر و مادر، دو پسر و یک دختر است که پسربچه ای یازده ساله به نام حمید، قهرمان داستان است. برای این پسر مشکلاتی به وجود می آید و سایر اعضای خانواده به او کمک می کنند تا این مشکل حل شود.
    این موضوع با ماه مبارک رمضان مصادف می شود و او با توجه به این که هنوز به سن بلوغ نرسیده، سعی می کند روزه بگیرد. این مجموعه در 60 قسمت 25 دقیقه ای تهیه شده که 30 قسمت آن در ماه رمضان و 30 قسمت دیگر آن بعد از این ماه پخش می شود. این که «آیا این بچه ها که در ماه رمضان کارهای خوب انجام می دهند، بعد از این ماه هم این کارها را ادامه می دهند» موضوع 30 قسمت دوم این مجموعه است.لاله صبوری، جلیل فرجاد، رضا توکلی، برانوش سیف اللهی، اکبر مددی مهر و علی سلیمانی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.
    
    خداحافظی از بچه در شبکه 3
    مهراوه شریفی نیا و شهرام حقیقت دوست زوجی خوشبخت و در آرزوی تولد فرزند هستند، اما وقوع حادثه ای آرامش زندگی آنها را به هم می ریزد... . آتیلاپسیانی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، مهدی صبایی، مائده طهماسبی، ناصر گیتی جاه، شهین تسلیمی، پوراندخت مهیمن، حدیث میرامینی و ایمان صفا از دیگر بازیگران سریال «خداحافظ بچه» هستند که قرار است در ایام رمضان از شبکه سه پخش شود. نویسندگی این سریال را سجاد ابوالحسنی انجام داده است. «خداحافظ بچه» تولید گروه فیلم و سریال شبکه سه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داوود هاشمی است که در 30 قسمت 30 دقیقه ای و در ساعت 20 و 50 دقیقه هر شب پخش خواهد شد.
    همچنین سری جدید مجموعه «خنده بازار» به تهیه کنندگی فرید شب خیز ویژه ماه رمضان نیز قرار است هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه سه سیما پخش شود. بازپخش «خنده بازار» روز بعد ساعت 18 و 15 دقیقه است. این برنامه با نگاه ویژه به مسائل و موضوعات اخلاقی با رویکرد طنز در قالب بخش های متنوع نمایشی روی آنتن می رود.بخش های پیشین «خنده بازار» از جمله مترو، نود و ماجراهای باورنکردنی در کنار بخش های جدید مانند شاخه طوبی، ماجراهای مرد نقابدار، کابین هواپیما، روز از نو و... پخش خواهد شد.
    
    رهایی در شبکه 4
    مجموعه تلویزیونی «رهایی» در ماه رمضان روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. «رهایی» به کارگردانی محسن بخارایی که در سه قسمت برای پخش در شب های قدر تهیه و تولید شده است، درباره زوج جوانی به نام سعید و نرگس است که در ایام ماه رمضان برای اجرای تئاتر خود در شب عید فطر سخت در حال تمرین هستند و.... یکتا ناصر، امیرمحمد زند و حسام منظوم از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.
    
    اتفاقات جدید در شبکه تهران
    سری جدید مجموعه نمایشی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ویژه ماه رمضان به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی احمد معظمی و محمود معظمی در 30 قسمت از شبکه تهران پخش می شود. در این مجموعه که هر شب ساعت19 پخش خواهد شد، سعی شده تا از داستان های واقعی که ممکن است برای هر یک از افراد جامعه اتفاق بیفتد، استفاده شود. ازجمله اپیزودهای این مجموعه می توان به خواب گران و مسافر دو دنیا اشاره کرد.
    همچنین در ماه رمضان امسال سریال های اغما، دلنوازان،صاحبدلان و نردبام آسمان به ترتیب از شبکه های یک، سه و آموزش باز پخش خواهد شد.

منبع: جام جم


 نوشته شده توسط علی بیدار در دوشنبه 91/4/26 و ساعت 10:11 صبح | نظرات دیگران()

 

 

سایت یاهو بخش ویژه ماه رمضان را به زبان انگلیسی راه اندازی کرد.

نشانی:  http://en-maktoob.news.yahoo.com/ramadan/

 

 

 


 نوشته شده توسط علی بیدار در شنبه 91/4/24 و ساعت 12:8 عصر | نظرات دیگران()

تقصیر من است اینکه، کم می آیی

                      هر گاه شدم اسیر غم می آیی ...

این جمعه و جمعه های دیگر حرف است

                           آدم بشوم ؛ سه شنبه هم می آیی !!!!



 نوشته شده توسط علی بیدار در چهارشنبه 91/4/14 و ساعت 3:8 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 20
مجموع بازدیدها: 348223
جستجو در صفحه

خبر نامه