سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

نه سینمایی؛ نه ادبی؛ مطلب مان فوتبالی است!

برزیل باخت/آتش آه مردم برزیل در دامن فوتبال افتاد!

مصطفی علیمردانی

دیشب برزیل با بی آبرویی تمام باخت. در دو بازی آخر 10 گل خورد و با این باخت سنگین با اینکه میزبان بود نتوانست مقام سومی جهان را نیز کسب کند!

به این رویداد می توان چند گونه نگاه کرد؛ تیم ملی برزیل آن تیم همیشگی نبود و بازیکنانش نتوانستند بدرخشند.

برزیل تمام تلاش خود را کرد ولی رقبا قوی بودند و تیم برزیل را فتیله پیچ کردند.

برزیل خوب کار نکرد و در واقع نتوانست خوب بازی کند ولی رقبا هم ضعیف نبودند و در این سال ها سطح فوتبال خود را بالا کشیده اند.

آه مردم دردمند و فقیر برزیل دامن دولت برزیل و فوتبال شان را گرفت. دولت برزیل با مالیات های مردم فقیر میلیاردها دلار برای ساخت ورزشگاه ها و زیرساخت های برگزاری جام جهانی 2014 صرف کرد و می خواست توانمندیهای خود را به رخ جهانیان بکشد ولی مگر آه دردمندان سوی گردون نخواهد شد! دولت برزیل می خواست توانمندی های خود را با برگزاری این جام به نمایش بگذارد و در این برگزاری نظر اکثریت مردم را نادیده گرفته بود و همین باعث افتضاح شد. حال که امروز و فردا بازی ها به پایان می رسند و تب فوتبال فروکش کند آنچه برای مردم برزیل باقی خواهد ماند قرض هایی است که دولت به بار آورده و حتی دست شان از ماده مخدری به نام اول شدن برزیل در جام جهانی نیز کوتاه است تا با استعمال آن در عالم هپروت سیر کنند.

شاید هم مجموعه ای از عوامل در باخت فضاحت بار تیم برزیل دخیل بوند! شاید!

سؤوالی که ممکن است برای خیلی ها پیش بیاید این است که آیا دولت برزیل تمام مشکلات داخلی برزیل را حل کرده بود و همه چیز گل و بلبل بود و همین برگزاری جام جهانی را کم داشت؟


 نوشته شده توسط علی بیدار در یکشنبه 93/4/22 و ساعت 5:33 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 59
مجموع بازدیدها: 348431
جستجو در صفحه

خبر نامه