سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

جنجال بهمن قبادی ادامه دارد؛
رکسانا صابری به نمایش «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» نرسید

سرویس بین‌الملل «تابناک» ـ بهمن قبادی، کارگردان ایرانی که در فرانسه است، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که ممکن است در آینده به روستایشان برگردد و با رکسانا صابری، روزنامه‌نگار ایرانی ـ آمریکایی که در ایران به جرم جاسوسی محکوم به حبس شد، زندگی کند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، قبادی که برای نمایش فیلم اخیرش با نام «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» در فرانسه است، در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس درباره آینده کاری خود اعلام کرده که ممکن است وی در آینده کتاب بنویسد، موسیقی بسازد و یا به روستای دور افتاده‌شان برود و با رکسانا صابری زندگی کند.

بهمن قبادی در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری، با اعلام اینکه رکسانا صابری دوست، همکار و نامزد اوست، از مقامات ایرانی درخواست آزادی وی را کرده بود. رکسانا صابری به عنوان نویسنده در فیلم‌های قبادی با وی همکاری می‌کند، به گونه‌ای که عده‌ای قبادی را متهم کرده بودند که اتهام جاسوسی رکسانا صابری به خاطر همکاری با وی در فیلم‌هایش بوده است!

رکسانا صابری نیز رو گذشته در پس ترک ایران در فرودگاه وین به خبرنگاران گفت: به زودی به آنچه که برایش در ایران رخ داد، دلایل بازداشتش، سه ماه حبس و محکومیتش خواهد پرداخت.

وی تاکید کرد: "درباره من مطالب زیادی نوشته شده است ولی من تنها کسی هستم که می دانم واقعا چه اتفاقی افتاد."

پدر رکسانا در پاسخ به این پرسش که آیا دخترش به دوست سینمایی اش "بهمن قبادی" که در جشنواره کن حضور دارد خواهد پیوست گفت: "زمان از دست رفت، نمایش فیلم "گربه های ایرانی" دیروز بود."

گفتنی است، فیلم کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، درباره دختر و پسر جوانی است که پس از آزادی از زندان، برای جمع کردن یک گروه جدیدِ موسیقی، به قلب تهران می‎زنند و سفری زیرزمینی را آغاز می‎کنند تا تک تک افراد بندشان را از میان گروه‎های مخفی زیرزمینی پیدا کنند.

آنها می‎خواهند از ایران بروند تا خودشان را به فستیوالی در لندن و پاریس برسانند، اما بیشترشان برای رفتن از ایران نه پولی دارند و نه پاسپورتی. جوان دیگری تلاش می‎کند تا برایشان پاسپورت جعلی جور کند و پیش از رفتنشان ترتیب کنسرتی مخفی را در تهران بدهد. این فیلم با هزینه مژ فیلم ساخته شده است و در آن، بازیگرانی چون حامد بهداد و نگار شقاقی، ایفای نقش می‌‌کنند.

منبع : تابناک


 نوشته شده توسط علی بیدار در سه شنبه 88/2/29 و ساعت 2:17 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 29
مجموع بازدیدها: 348543
جستجو در صفحه

خبر نامه