سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

 

جدایی پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری ادامه دارد/اطلاعاتی درباره این دو مجموعه تازه؛
خبر ساخت دو سریال: قاسم‌خانی، معجونی، لولایی و رادش با جوان/ الوند و ژوله با مدیری

 

سینمای ما - دیروز در گروه فیلم و سریال شبکه‌3 سیما یک مجموعه طنز جلوی دوربین رفت.

این مجموعه طنز «سیاهچاله» نام دارد و آن را رامبد جوان کارگردانی می‌کند. «سیاهچاله» کم و‌بیش حال و هوایی تازه خواهد داشت و پیمان قاسم‌خانی، نویسنده موفق این سال‌های طنز، سرپرست نویسندگان این مجموعه را به عهده خواهد داشت.

بجز پیمان قاسم‌خانی این مجموعه از نویسندگان دیگری چون محراب قاسم‌خانی، سروش صحت، علیرضا ناظر فصیحی و فرخ سلطانی نیز بهره خواهد برد.

آن گونه که پیداست، قرار است این مجموعه در 50 قسمت به صورت هر شب در ایام تابستان از شبکه 3 سیما پخش شود.

در این مجموعه تلویزیونی مانند دیگر مجموعه‌هایی که با دستمایه طنز ساخته شده باز هم از بازیگران شناخته شده حوزه طنز استفاده خواهد شد. حمید لولایی، حسن معجونی، نصرالله رادش، شقایق دهقان، سحر دولتشاهی، اصغر حیدری، مریم شیرازی و البته خود رامبد جوان، بازیگرانی هستند که در «سیاهچاله» به ایفای نقش خواهند پرداخت.

داستان مجموعه سیاه‌چاله کمی نامتعارف به نظر می‌رسد: در سیاره کوچک آبی‌رنگی در گوشه پرتی از کهکشان مدتی است موضوعی فکر اعضای کنفدراسیون راه شیری را به خود مشغول کرده است و آن این است که ساکنان سیاره زمین بدون ملاحظه مشغول تخریب محیط زیست خود هستند و نادانسته تعادل کهکشان را به هم زده‌اند. کنفدراسیون 4 مامور زبده خود را به زمین می‌فرستد تا درباره این موجودات عجیب تحقیق کنند.

آنها در قالب یک خانواده در تهران فرود می‌آیند و خانه یک کله‌پز را اجاره و در آن مستقر می‌شوند و این ابتدای ماجراهای طنز این مجموعه است. سیاهچاله در لوکیشن اصلی واقع در زعفرانیه جلوی دوربین رفته و محسن چگینی تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد.

در ساخت این مجموعه، حمید مهین‌دوست (مدیر تولید)، رضا نمازی (مدیر تصویربرداری)، علیرضا نوروزیان (صدابردار) ، امین صدرایی (طراح صحنه و لباس)، محراب قاسم‌خانی (عکاس) و رضا فرساد (جلوه‌های ویژه رایانه‌ای) همکاری می‌کنند.

خشایار الوند و امیر‌مهدی ژوله نگارش متن تازه‌ترین مجموعه شبانه مهران مدیری را از هفته آینده شروع می‌کنند.

الوند از نویسندگان مجموعه تازه مدیری به خبرنگار مهر گفت: من، مدیری و ژوله در صحبت‌هایی که داشتیم به طرحی رسیدیم که قراراست براساس آن مجموعه تازه مدیری شکل بگیرد. کار روی شخصیت‌ها و خط کلی قصه‌ها شروع شده و ازهفته آینده نگارش متن آغاز می‌شود.

وی افزود: موضوع‌های مختلف اجتماعی را در این مجموعه مطرح می‌کنیم. امسال سال اصلاح الگوی مصرف است و مجموعه‌های مختلفی با درنظرگرفتن این موضوع ساخته می‌شود، بخش‌هایی از قصه‌های این مجموعه هم با این رویکرد نوشته خواهد شد. با توجه به غیبت مهراب و پیمان قاسمخانی، من و ژوله نگارش متن را شروع می‌کنیم.

نویسنده مجموعه "مرد دو هزار چهره" ادامه داد: با توجه به تعداد بالای متن و حجم گسترده کار، احتمالا نویسندگانی به گروه اضافه می‌شوند.البته باید از دوستانی دعوت به همکاری کنیم که با فضای کارهای مدیری آشنا باشند و بتوانند درشتاب نگارش یک مجموعه روتین با ما همکاری کنند.

نام و تعداد قسمت‌های این مجموعه هنوز مشخص نشده است. مدیری که نوروز مجموعه "مرد دو هزار چهره" را روی آنتن داشت، کارگردانی مجموعه‌های "ساعت خوش"، "باغ مظفر"، "نقطه‌چین"، "پاورچین" و "جایزه بزرگ" را در کارنامه دارد.

 

منبع : جام جم و مهر

 


 نوشته شده توسط علی بیدار در چهارشنبه 88/2/23 و ساعت 1:51 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 349590
جستجو در صفحه

خبر نامه