سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 20

کارآگاه علوی به غزه می رود!

سیداحمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون ، موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را مطرح کرد و اظهار داشت: برایم عجیب است که مصر به عنوان یک کشور عربی ‌و مسلمان اینگونه ‌درمقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده است.
نجفی با اشاره به طرح دولت مصر برای صلح، افزود: این طرح به هیچ عنوان عادلانه به نظر نمی رسد و طرح آن از یک کشور مسلمان بعید به نظر می رسد چون بیشتر به نفع صهیونیست‌ها است؛ در عین حال که طرح ترکیه در مورد غزه بسیار طرح بهتری است.
این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به ادعای آمریکا و رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حمله به غزه در واکنش به موشک های حماس بوده، تصریح کرد: وقتی روسیه به گرجستان حمله کرد، آمریکائیها به روسیه می گفتند که چرا به خاطر شلیک چند موشک، اینهمه لشگرکشی کرده است؛ حال در عین حال که ما استدلال رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه را قبول نداریم اما سوال ما هم همین است که اگر شما راست می گوئید، حالا چرا برای چند موشک، به غزه اینچنین لشگرکشی کرده‌اید و بر سر مردم بی‌پناه بمب های فسفری می‌ریزید؟
وی با بیان اینکه زادگاه من خرمشهر مقاوم در برابر جنایات صدام است، افزود: به عنوان یک مسلمان، آمادگی خود رابرای اعزام به غزه و نبرد با رژیم صهیونیستی تا پیروزی فلسطین اعلام کرده و به آن افتخار می کنم.


 نوشته شده توسط علی بیدار در پنج شنبه 87/10/26 و ساعت 2:35 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 45
مجموع بازدیدها: 349231
جستجو در صفحه

خبر نامه