سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

سری جدید «پلنگ صورتی» برای پاییز 2009

پلنگ صورتی

تهیه‌کنندگان این انیمیشن؛

«اشتیاق تلویزیون‌های بین‌المللی برای خرید، ما را به ساخت تشویق می‌کند»

سری جدید کارتون «پلنگ صورتی» تولید و پاییز 2009 از شبکه جهانی کارتون پخش می‌شود.

سری جدید کارتون «پلنگ صورتی» که با مشارکت موسسه‌ی رادیو و تلویزیون ترنر و تلویزیون جهانی ام‌.جی.ام ساخته می‌شود، پاییز 2009 در قالب 26 قسمت نیم‌ساعته آماده نمایش خواهد شد.

تولید این مجموعه انیمیشن به تازگی آغاز شده است و در شهرهای لس‌آنجلس و همچنین عمان و اردن انجام خواهد شد.

به نقل از مارکت واچ، گری مارنزی، رییس شبکه جهانی ام.جی.ام (MGM) در این‌باره گفته است: کاراکتر پلنگ صورتی به یک سمبل تبدیل شده است و همه مردم جهان او را می‌شناسند.

وی ادامه داد: علاوه بر شبکه جهانی کارتون،‌ سایر شبکه‌های بین‌المللی نیز مشتاق به خرید سری جدید کارتون پلنگ صورتی هستند و این اقدام ما برای تولید سری جدید پلنگ صورتی را تأیید و تشویق کرده‌اند.

رییس شبکه ام.جی.ام همچنین نسبت به تقاضاهای بیشماری که برای خرید سری جدید کارتون پلنگ صورتی دریافت کرده‌اند ابراز خرسندی کرد.

در سری جدید پلنگ صورتی که با عنوان «پلنگ صورتی و رفقا» معرفی شده است. پلنگ صورتی در نقش نوجوانی سرکش ظاهر می‌شود که به انواع شیطنت‌ها و بازیگوشی‌ها دست می‌زند.

بر همین اساس دیوید کوربت، تهیه‌کننده اجرایی این پروژه خاطرنشان کرد: کاراکتری که در سری جدید این کارتون خلق می‌شود سن کم‌تری نسبت به یک تینیجر دارد؛ با این‌حال نوع راه‌رفتن که به نوعی امضای این شخصیت است و همچنین ترکیب خصلت‌های خوب و بد که از ویژگی‌های اصلی او به شمار می‌رود، در سری جدید پلنگ صورتی نیز حفظ شده است.

به گفته‌ی وی در سری جدید پلنگ صورتی علاوه بر شخصیت‌هایی که در سری‌های گذشته در کنار پلنگ صورتی بودند، شخصیت‌های جدیدی نیز اضافه می‌شوند.

گفتنی است نوع موسیقی و تم‌های کمدی سری جدید پلنگ صورتی، همانند آن‌چه پیش از این در فیلم‌های کوتاه و کارتون‌های تلویزیونی این شخصیت شاهد بودیم، حفظ خواهد شد تا برای تمام علاقه‌مندان این شخصیت کارتونی در سراسر جهان تداعی‌کننده قسمت‌های قبلی باشد.

 

منبع : ایسنا


 نوشته شده توسط علی بیدار در جمعه 87/7/26 و ساعت 2:34 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 146
مجموع بازدیدها: 349072
جستجو در صفحه

خبر نامه