سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

نیکی کریمی و مریم بوبانی

حکایت جمع‌آوری بیلبوردهای «سه‌زن» به روایت منیژه حکمت و مسئول مربوطه

منیژه حکمت خبر داد: بیلبوردهای فیلم «سه زن» به دستور ارشاد استان تهران از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

این کارگردان گفت: بعد از 2 هفته رفت‌وآمد و تغییراتی که مدام اعمال می‌شد، تنها تبلیغات فیلم را هم از ما گرفتند و از امروز این بیلبوردها را جمع کردند.

وی افزود: علت اصلی را بدحجابی بازیگران اعلام کردند درصورتی‌که حتی یک تار موی این بازیگران هم در این بیلبورد بیرون نبوده است.

حکمت با بیان این‌که به دنبال پخش تیزر این فیلم از تلویزیون است، ادامه داد: منتظر دستور آقای ضرغامی برای تخفیف پخش تیزر هستیم تا حداقل بتوانیم در این مدت باقی‌مانده از اکران، فیلم را زنده نگاه داریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر چنین شیوه‌ای ادامه پیدا کند در اعتراض به رفتارهایی که می‌شود طی یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام و فیلم را از اکران پایین خواهیم آورد.

اما معاونت مشارکت‌های مردمی اداره ارشاد استان تهران گفت: بیلبوردهای «سه زن» که در سطح شهر نصب شد، طرحی که ما تصویب کرده‌ایم نبود.

علی جعفری در گفت‌وگویی با ایسنا درباره جمع‌آوری بیلبوردهای «سه‌زن» اظهار داشت: کانون تبلیغات فیلم طرحی را برای ما فرستادند و تأیید کردیم، اما از طرح دیگری برای بیلبوردها استفاده کردند.

این مسئول با تاکید بر اینکه؛ مسأله جمع‌آوری بیلبوردها حجاب بازیگران نبوده است، ادامه داد: اگر طرحی که از ما مجوز گرفته شده، استفاده شود، مشکلی برای تبلیغات شهری این فیلم وجود ندارد.

 

منبع : ایسنا

 


 نوشته شده توسط علی بیدار در جمعه 87/7/26 و ساعت 2:9 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 146
مجموع بازدیدها: 349081
جستجو در صفحه

خبر نامه