سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

فیلم سینمایی "شیار 143" در سیزدهمین ویژه برنامه سینمایی «نمای نزدیک» در محل سینما 29 بهمن تبریز با حضور کارگردان، تهیه کننده و بازیگران فیلم اکران می شود.

این فیلم که سیمرغ بلورین جایزه منتخب مردمی را از آن خود کرده بود، ساخته "نرگس آبیار" است و اقتباسی آزاد از کتاب «اختر و روزهای تلواسی» نوشته نرگس آبیار، روایت جدیدی از دفاع مقدس است که داستان مادر شهیدی به نام الفت را تصویر می‎‌کند که عاشقانه انتظار بازگشت فرزندش را می کشد، خبرهای خوبی برای او می رسد، اما امتحان بزرگی هم در راه دارد و ...


این فیلم به دلیل ویژگی های فنی و پخش دیجیتالی آن الزاما باید از سینمایی که واجد امکانات پخش دیجیتال است عرضه شود و از این رو سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برخلاف رسم 12 دوره گذشته که از سینما ناجی اقدام به پخش آن می کرد، سینما 29 بهمن تبریز واقع در چهارراه شریعتی را انتخاب نموده است.
 
 
قرار است در بعد از اکران این فیلم، نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان اثر، محمدحسین قاسمی تهیه کننده، مهران احمدی و گلاره عباسی بازیگران این فیلم در نشست نقد و بررسی آن حضور داشته باشند.
 

نمای نزدیک 13 قرار است روز شنبه 24 خرداد ساعت 16 در محل سینما 29 بهمن تبریز واقع در چهارراه شریعتی برگزار شود و حضور برای عموم آزاد است.
 
 

 نوشته شده توسط علی بیدار در سه شنبه 93/3/20 و ساعت 2:17 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 348831
جستجو در صفحه

خبر نامه