سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

همسر جلال طالبانی مهران مدیری را دعوت کرد!

«هیرو ابراهیم احمد»، همسر جلال طالبانی رئیس جمهور عراق از «مهران مدیری» دعوت کرده است تا طی سفر به منطقه کردستان عراق با توانایی‌های این هنرمند ایرانی بیشتر آشنا شوند.

بنابر این گزارش، این دعوت به‌ منظور بهره‌گیری و استفاده‌ از توانایی‌های «مهران مدیری» و همچنین ایجاد رابطه‌ با هنرمندان این مرز و بوم و آشنایی بیشتر با فرهنگ ایرانی صورت گرفته است.

شباهت فرهنگی مردم این منطقه با مردم ایران و علاقه‌ای که به هنرمندان و خوانندگان ایرانی دارند، نیز دلیل دیگر این دعوت از سوی «هیرو ابراهیم احمد» است.

همسر رئیس جمهور عراق پیش از مدیری هنرمندان دیگری همچون «محمدرضا شجریان»،«همایون شجریان»، «شهرام ناظری و گروه کامکاران» و گروه موزیک آوا به‌ منطقه‌ کردستان عراق که از جمله مناطق امن و آرام این کشور محسوب می‌شود، دعوت کرده و این دعوت از سوی آنها اجابت شده است.

مقدمات این سفر در حال انجام است. «مهران مدیری» این دعوت را پذیرفته و «هیرو ابراهیم احمد» در تدارک ارسال دعوت‌نامه رسمی برای مدیری است.

همچنین «مهران مدیری» نیز این روزها در حال آماده شدن برای ساخت مجموعه نوروزی شبکه سه سیما با نام موقت «مرد دو هزار چهره» است.


منبع:نوآوری
 نوشته شده توسط علی بیدار در شنبه 87/9/23 و ساعت 1:9 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 146
مجموع بازدیدها: 349026
جستجو در صفحه

خبر نامه