سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

 

  "تماشاگه راز" با 400 هنرمندان در تبریز به روی صحنه رفت

نمایشنامه نویس و کارگردان نمایش تماشاگه راز گفت: تماشاگه راز بزرگترین و کامل ترین نمایش در شمال غرب کشور پس از انقلاب اسلامی با 400 بازیگر و عوامل فنی روی صحنه می رود.

یعقوب صدیق جمالی درباره مدت نمایش اظهار کرد: اجرای نمایش 25 روز است و با توجه به گستردگی موضوع اجرای نمایش، 2 ساعت و نیم طول می کشد.

وی در پاسخ به این سؤال که شهروندان می گویند مکان اجرای نمایش نامناسب است بیان داشت: اصلا این طور است. این مکان برای اجرای نمایش تهیه شده است ولی شرایطش طوری است که نگران آب و هوا هستیم چون با سرد شدن هوا مخاطب اذیت می شود و دعا می کنیم که هوا در طول برگزاری نمایش خوب باشد.

صدیق جمالی به اشاره به قیمت 20 هزار تومانی این نمایش گفت: مباحث مربوط به تعیین قیمت، هماهنگی، اجرا، سیستم فروش و کارت دعوت از طریق سپاه عاشورا و بسیج هنرمندان صورت می گیرد و آنها در این باره تصمیم می گیرند.

کارگردان تماشاگه راز درباره نگارش و دست اندرکاران این نمایش گفت: پژوهش و نگارش کار 8 ماه طول کشید و در 2 ماه گذشته هم کار تمرین را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: با احتساب عوامل پشت صحنه و بازیگران، 400 نفر همکار داریم که به غیر از عوامل نور و جلوه های ویژه که از تهران آمده اند تمامی هنرمندان از تبریز هستند.

گفتنی است تماشاگه راز از چهارشنبه 15 شهریور در اتوبان شهید کسایی، آخر زعفرانیه، روبروی پارک صائب تبریزی، اردوگاه زنده یاد علی اکبر سبزی روی صحنه رفته است.

این نمایش از 16 تابلو تشکیل شده است. تابلوی اول با نام "تطهیر" شروع می شود که با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و تلاوت دعای فرج می پردازند و تابلوی آخر با عنوان تابلوی "حسرت" و آرزوی نزدیکی فرج و ظهور امام مهدی(عج) به پایان می رسد. 

 


 نوشته شده توسط علی بیدار در شنبه 91/6/18 و ساعت 12:35 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 39
مجموع بازدیدها: 348508
جستجو در صفحه

خبر نامه