سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

جنجال و حاشیه به‌جای کیفیت و جذابیت در سریال‌های رمضان

جنجال و حرف و حدیث‌های شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف درباره اشکال نوشتاری تیتراژ یکی از سریال‌های مناسبتی رمضان ادامه دارد، آن هم در حالی‌که این مشکل در چند قسمت‌ گذشته سریال رفع و تصحیح شده است. چند روز اخیر، کاربران شبکه‌های اجتماعی با اشاره به تصویری از عنوان‌بندی ابتدایی سریال  «خداحافظ بچه» در شبکه سه سیما از سوتی بزرگ و گاف اساسی تلویزیون صحبت می‌کنند.
ماجرا این بود که احتمالاً به دلیل اشتباهی سهوی در حروفچینی، اسامی دو بازیگر اصلی سریال  به شکلی نامتعارف روی تلویزیون ظاهر می‌شد. این گاف یا در واقع ایراد تایپی (!) که علت آن مشکل فنی در اجرای تیتراژ  مجموعه عنوان شد (!)، اکنون برطرف شده و با این‌که چند روز از تصحیح این اشکال کوچک گذشته، اما حرف و حدیث‌ها و انتشار پر دامنه این سوتی و گاف گروه تولید و سازندگان تیتراژ هنوز سوژه داغی‌ست که جای نقد و بررسی و نوشتن از کیفیت مجموعه را در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی گرفته است.
دلیل اصلی موج برجسته‌شدن حاشیه‌های بی‌اهمیت و کوچک سریال‌های رمضان امسال، بی‌کیفیتی وحشتناک و فقدان جذابیت این آثار است که باعث شده تا موضوعی به این سادگی چنین بازتاب‌هایی پیدا کند.
تصویر زیر از پر بازدیدترین‌های این روزهای فضاهای مجازی‌ست، احتمالاً خیلی بیش‌تر از خود سریال:

 

 


 نوشته شده توسط علی بیدار در پنج شنبه 91/5/12 و ساعت 1:7 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 59
مجموع بازدیدها: 348441
جستجو در صفحه

خبر نامه