سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

حضور ظریف و عراقچی در خندوانه بعد از توافق ژنو

با آغوش باز سلحشور و شریعتمداری را قبول می کنم

رامبد جوان، سازنده برنامه خندوانه با بیان اینکه دکتر هاشمی وزارت بهداشت حضور در برنامه را قبوا نکردند چرا که گفتند لبخند زدن بلد نیستند گفت: از مجموع سیاستمدارانی که با آنها تماس گرفتیم، دکتر ظریف و دکتر عراقچی حضور در برنامه را به بعد از توافق ژنو موکول کردند، یا دکتر هاشمی وزارت بهداشت قبول نکردند در برنامه حضور بیابند در حالی که خانم ابتکار که آدم مهمی نیز هست، در «خندوانه» حضور یافت و راجع به آشپزی‌اش، یا ارتباط با همسر و بچه‌هایش گفت.

رامبد جوان (درباره حضور یونس شکرخواه در برنامه خندوانه): مگر چند آدم‌ نخبه‌ی باحال داریم که حاضر باشند در تلویزیون حضور پیدا کنند. آقای شکرخواه هم به من گفت متر سختی برای انتخاب مهمانان انتخاب کرده‌ام.

من و تیمم موظفیم حصار را بشکنیم و نزدیک آدم‌ها برویم. اگر کسانی مثل سلحشور یا شریعتمداری که مواضع سختی دارند، قبول کنند به برنامه من بیایند با آغوش باز قبول می‌کنم. زیرا دلم می‌خواهد بدانم شادی‌شان چیست یا چطور می‌خندند.

من بچه سینما هستم و اگر کسی از سینما بد بگوید، با او برخورد می‌کنم. به همین خاطر معتقدم فردی مثل فرج‌الله سلحشور که به زنان سینما تهمت می‌زند، از نظر قوانین کشور، باید بابت سیاه‌نمایی با او برخورد شود.

رامبد جوان در برنامه خندوانه

همه برنامه‌ها سانسور دارند و برای همین الان تعداد برنامه‌های پخش زنده کم شده است. برنامه ما از قبل ضبط می‌شود و بعد از بازبینی ممکن است بخشی از آن حذف شود؛ البته من چون نمی‌خواهم مهمانان دچار استرس شوند، به آنان وقت می‌دهم که حرف بزنند و من هم گوش می‌دهم، ولی چون نهایتا 45 دقیقه وقت گفتگو در برنامه داریم، گاهی خودمان مجبور به کوتاه کردنش می‌شویم که ممکن است برای تماشاگر تصور حذف پیش بیاید.


من موضعی دارم که مهمان باید تکلیفش را با آن مشخص کند، در غیر اینصورت مودبانه و با کلماتی قاطعانه بحث را هدایت می‌کنم که به حاشیه نرود.

__________________

منبع: ایسنا


 نوشته شده توسط علی بیدار در یکشنبه 94/3/3 و ساعت 12:10 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 48
مجموع بازدیدها: 348195
جستجو در صفحه

خبر نامه