سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

در عیادت جمعی از هنرمندان و ورزشکاران از رهبر انقلاب عنوان شد؛

داریوش ارجمند: دکتر شریعتی، منبر آیت الله خامنه ای را به من توصیه کرد

داریوش ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون بعد از عیادت از آیت الله خامنه ای در گفتگویی ضمن آشنایی چهره به چهره خود با دکتر شریعتی و آیت الله خامنه ای در زمانی که در مشهد زندگی می کرده، گفته است:" بنده ایشان(رهبر انقلاب) را از زمان حضور در مسجد کرامت مشهد و زمانی که نه من موی سفید داشتم و نه ایشان می‌شناختم. در دوره‌ای که آقای دکتر شریعتی ایشان را معرفی کرد که بروید و پای صحبت‌های این طلبه جوان بنشینید. ایشان بنده را خوب می‌شناسند، از همان زمان شهر مشهد."

 

نظر رهبر انقلاب درباره پروین اعتصامی و فروغ فرخزاد

رهبر انقلاب در این دیدار در جواب به مجید مجیدی که گفت: «بلا دور است» این شعر را خواندند:

 

«هر بلایی کز تو آید رحمتی است

هر که را رنجی دهی آن راحتی است

 

زان به تاریکی گذاری بنده را

تا ببیند آن رخ تابنده را

 

تیشه زان بر هر رگ و بندم زنند

تا که با مهر تو پیوندم زنند...»

مقام معظم رهبری پس از قرائت این شعر خطاب به حاضران پرسیدند؟ «این شعر برای چه کسی باشد، خوب است؟» و خود در ادامه فرمودند: «پروین اعتصامی. پروین اعتصامی که سعی می‌شود چهره پوشانده شود! برخی عنوان «شاعر نخود و لوبیا» را برای او مطرح می‌کنند، برای اینکه فروغ فرخزاد را در برابر پروین بالا ببرند، می‌خواستند او را خرد کنند، حالا من نظر نامناسبی درباره فروغ ندارم، به نظرم می‌آید این آخری‌ها وضعش بد نبوده ان‌شاء‌الله، اما او را سر پروین اعتصامی می‌زدند، درحالی که رتبه شعری پروین بالاست.

 

از هنرمندان و ورزشکارانی که در این دیدار حضور داشتند می‌توان به نام‌هایی چون؛ مجید مجیدی، کمال تبریزی، رضا امیرخانی، ابراهیم حاتمی‌کیا، ناصر فیض، مهدی قزلی، فاضل نظری، رضا امیرخانی، بهداد سلیمی، مسعود ده نمکی، مجید مجیدی، کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، فرج الله سلحشور، جمال شورجه، عباس جدیدی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، حجت الاسلام محمد زمانی، حسین رضازاده، علی پروین، نرگس آبیار، حجت الاسلام زائری، افشین علا، سیروس مقدم، جواد عزتی، هرمز شجاعی مهر، محمدحسین قاسمی، داریوش ارجمند، جعفر دهقان، ابوالقاسم طالبی، میثم مطیعی، حمید داودآبادی، شهریار بحرانی، محمدرضا ورزی، مرتضی امیری اسفندقه، فرهاد قائمیان، مهران رجبی، محمدحسین لطیفی و الهام چرخنده اشاره کرد.


 نوشته شده توسط علی بیدار در دوشنبه 93/6/24 و ساعت 11:57 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 7
مجموع بازدیدها: 348114
جستجو در صفحه

خبر نامه